Trött på...

Trött på folk som snackar skit om en bara för att man är lycklig för en gång skull.
Varför kan inte nån bara vara glad för att man har ett liv och har lyckats med de?

Men visst låt dom snacka sin skit för jag sköter mitt och dom får fan sköta sitt för jag skiter i dom men om dom nu har något vettigt att säga så säg de till den personen de handlar om istället för att snacka med alla andra om de.

men nog om de i helgen är Sofie här och de e jätte mysigt hon gillar sättet som vi har mublerat hennes rum på =) så nu är de lite ljus som är tända i lägenheten det är bara 17 ljus då de blir mysigt.

Och nästa helg kommer både Sofie och Moa och då blir de att gå på stan och åka och bada förhåppningsvis och sen ska jag på 90 års kalas en sväng.
morfars bror fyller år och det ska bli kul att fira honom *ler*

Jag ska börja skiva här lite mer eller ja mycket mer kanske jag kan säga *hmm*

Älskar dig christian alltid du och jag <3
                                                


Kommentarer
Postat av: Åsa

KRAM ...... Du ska vara Stark och skit i dåligt vännen som pratar skit..... Du och din älskling älskar varann och allting..



Så roligt att moa och sofie kom till er och mysa nästa helgen har tänka på dej varje dagar ska du veta..Kramkramkram pussar .. saknar dej juuuuuuuu....



Micke blev arbetslösa och så .... SUCK... vi tror vi kommer till filsbäck sportlov vecka 8... hoppas vi kanm ses då?!?! PÖSS

2010-01-16 @ 17:31:52
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0