Från att vara 1 till att bli 2

Att en sak kan göra en person till 2 de är nästan ofattbart men de stämmer.
Från att vara helt underbar och sen bli så elak.
Jag vet att jag har för stora förhåppningar och har haft i alla år men det är klart att jag vill att allt ska vara bra.
Jag vill inte att du ska dö av det du gör och du är inte 20 längre tänk på det du har och din familj och inte de som har varit och du aldrig hade.
Vi älskar dig och kommer alltid att göra men tänk dig för.
För om du fortsätter så här så kommer du vakna upp och inse att du har ingenting kvar och då kommer du att ångra dig.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Så klart man ska vara rädd om sina fina vännen och bryr om varann...... <3 Pösssssss

2010-01-20 @ 06:12:29
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0