Fest fest fest...

ja nu i lördags så hade vi fest ute i hovby för ingela.. Hon har fyllt 50 =)
Så de va presenter och massa folk mycket trevligt.
Sen fick hon en present av mig Christian och Dennis och de va en låt som vi ar gjort till henne.
Jag sjöng,Dennis spelade gitarr och Christian skrev 70 % av texten :D

Hon blev iaf jätte glad och de va tur de för gud va nervösa vi var ;)
Dennis ville att vi skulle sjung Live men nej nej nej aldrig haha.. senskräcken.. de va jag som kom på de namnet ungefär :P

idag är de skola igen och äntligen har jag fått mina böcker :D

Ja ja nu måste jag dra jag och pappa ska hämta pappas bil på vekstaden innan jag börjar skolan :P

Pöss Pöss //Dorran

Kommentarer
Postat av: Åsa

LÅT zom ni har haft roligt den kvälla och festa och snacka kul..... V hörs.. krmapöss

2009-09-07 @ 18:12:17
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0