Värme!

ja nu är de jävlar i mig varm ute.. men jag klagar inte för när de e varmt då kan man bada och åka cab..
Jag har jobbat nu i 3 dagar i streck i denna värme men jag tror jag lever fortfarande =P

Förra helgen så va jag och sofie och christian och badade ute på söne vid min mammasa kompis strand de va gör mysigt..
I helgen ska vi nog bada igen tror jag men vi får se hur vädret blir också...

Ikväll så blir de att hämta Sofie och sen blir de att pussa och krama på henne =)
I morgon blir de antagligen bad och på söndag ska lillan hem igen =(
de känns så tomt när hon åker hem =(

Förra vecka  va jag och Nemo ute och badade vid hennes sommarstuga de va jätte skönt.. jag da världens badkruka badade ändå.. fast först va de inte med flit för jag gled lixom i :=P mycket alger =)
PÅ kvällen blev de ett litet naken dopp också as gött =)

jaja hoppas alla mår bra och ha en udnerbar sommar..
Puss och kram och glöm inte att simma lugnt..


Kommentarer
Postat av: Åsa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag saknar dig redan när vi såg sista när du åkt i väg med snygg rödbil.... känner sorg när du stack och jobb...... snyft men tusen tack du tog nelli och ha kul med henne i skog... Jag är jätte jätte jätte glad att jag fick träffa dej varför inte vi träffa tidigare?!?!? Jajamänsen men gjort är gjort ..... Micke var ut med henne i skog igen i kväll hon är så lyckligt att sprang i skogen säger micke myyyssssig



VI får smsa mer i morgon å höra hur det gått för nelli.......



VI måste träffa snart och träffa oftare!!!! leker med vovvar och badar och cykllllllllllar runt i kinnekulle vill jag göra med dej ..... KRAAAM och puss smack på kind ,o)

2009-07-08 @ 22:01:54
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Åsa

Duu är min ängel=) hi hi .... jorå vi kan hittar ngt kul tillsammans när vi ses ... Längtar reedan!! så du behöver inte känner dig tvinga att cyklar i kinnekulle kan ju åka bil och prommerad därborta det gå ju bra.. äh vi pratar mer sen när vi ses ... krraaaaaammmmmmmmmm

2009-07-09 @ 15:46:21
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0