Vovve =)

ja nu har äntligen Aritza kommit...
jag var och hämtade henne igår..

Dagen började med att jag gick upp vid 7 och åkte och handlade.. efter de åkte jag hem till mamma och pappa för att äta lite frukost =9

Sedan åkte jag mot Tibro för att först hälsa på min gamla vän Yvette de va jätte kul att göra de..
jag har verkligen saknat henne..
så vi satt och tjötade och att de va gör trevligt.. fick lite extra frukost när jag kom dit..

efter de typ vid 1 så åkte jag hem till min svärmor Eva..
Där bev de mat när jag kom dit de va också jätte gott =P
efter de så åkte jag eva och charlotte till skogen med att hundarna för att släppa dom och lära mig vilka komandon Aritza får.
vi gick en bra bit mend e gick bra.. sen åkte vil tillbaka till evas hus och fikade lite..
Sen var de dax för hem resa.. Aritza väntade ivrigt vid dörren .. hon anade väl att det var något på gång...

så när vi kom hem så var det en promenad som gällde och sen sängen.. hon myste hela natten... 

så de e väl vad som har hänt..  

S nu är jag en lycklig fisk =)

kram kram från mig =)

p.s undar också vem som skrev till mig sisst som inte skrev sitt namn men skrev massa pössssar =9 d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0