Städning

Idag är ingen bra dag... jag är trött och grinig och jag vill bara gömma mig i garderoben och inte komma ut mer..

igår lämnade jag tillbaka Aritza hem till Eva igen.. de kändes svårt men de e ju ett måste pga att Sofie, christians dotter kommer idag och vi ska kolla hur hon reagerar mot långhåriga pälsdjur... och för håppningsvis så går de bra..

Så idag ahr jag städat lägenheten så att de inte ska komma som ett bombnedslag för sofie när hon kommer utan vi får se hur de går denna helgen och går de bra så får vi prova med Aritza igen da och ha henne här nästa gång sofie kommer.
Håll tummarna för oss nu..

Annars e jag bara enbart på dåligt humör jag vet inte varför de bara är så.
Vill inte vara de men ja.. vad ska man göra åt de lixom de går kanske bita ihop denna gången men då kommer de väl bara ännu mer nästa gång och tillslut så blir de PANG jätte stor grej av en liten sak...


Men de går väl över i sinnom tid de också..

men jag saknar att ha en hund vid min sida..

Saknar dig Zeke speciellt.. hoppas du kommer ihåg mig..

jaja ha ett bra liv, åter till städningen..//Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0