Jobb =)

Så nu ska jag snart iväg och jobba de ska bli kul =)..
fattar inte att de kan vara en sån underbar känsla att få åka till jobbet.. visst de e la inget så där gör bra jobb men de e iaf ett jobb...
jag jobbar ju nu da på Preem i götene... men de e faktiskt riktigt kul =)

jag är hemma hos min mamma och pappa fast mamma jobbar nu da så jag är hemma med pappa..

jag är så underbart lycklig just nu.. jag är lycklig med min familj framför allt.. inte för att jag inte har vart de förut men de e så där ... hmm... ni vet extra bra just nu..

Sofie har vart här i helgen men hon blev sjuk =( hon fick 39,5 graders feber i fredags kväll stackars lilla gumman..
Men hon frisknade till tills hon skulle hem till sin mamma igen...

Chritsian min älskade älskling... jag kan inte fatta att man kan älska en människa så mycke som jag älskar dig <3
du är mitt allt... och jag menar de verkligen.. just nu bryr jag mig inte om något annat än mig själv och min familj..

ja allting börjar gå framåt nu... jag har fått ett jobb och jag ska söka ett till =P jag är såååå lycklig ihop med min familj..
jag tror också att jag har kommit överfund med vilka som är mina riktiga vänner också nu för den delen.. visst jag umgås väl inte så mycket med någon av mina vänner just nu men de gör faktiskt ingeting för jag vet vilka som stannar kvar hos mig fast man inte hörs varje dag... eller träffas varje dag..

Christian och Sofie min älskade familje medlemmar jag älskar er så otroligt mycket!! och så klart mamma och pappa också ... jag ÄLSKAR er !!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

love love love // Dorran = mitt nya smeknamn eller ja en förkortning på Doris!!! Av Nemo så klart

Kommentarer
Postat av: Jessica

va kul att du har hittat ett jobb.. skönt å höra att du mår bra med allt =)



Kramar!

2009-02-16 @ 20:29:14
URL: http://timewillfail.blogspot.com
Postat av: Anonym

MÄ LÖV YÖ!!! PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSS

2009-02-17 @ 19:57:09
Postat av: doris

vem skrev detta snälla da?

2009-02-18 @ 21:06:37
Postat av: Anonym

du aldrig veta mej vem e!!! MOHAHAHAHA!!!!

2009-03-06 @ 23:10:03
Postat av: Doris

Öhh ok?? varför inte?? Och varför skriva typ baklänges??

2009-03-20 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0