Helg igen da!

tja nu har de varit helg igen.
Sofie har varit här igen och vi har haft jätte kul.
Som vanligt på fredagarna så gjorde vi pannkakor och kollade på film.
Anar i helgen har vi inte gjort så mycket vi har bara lekt och tagit de lugnt typ.

Fast i söndags så va jag och dansade igen da o faan va kul jag hade jag och Tina och Sofia en jobbar kompis till tina.
Faan va kul de va jag ahr nog inte skrattat så mycket på länge haha..

Och efter dansen då så åkte jag och Christian och lämnade sofie hos sin mamma och efter de så åkte vi och hälsade på min svärmor för först gången för mig da =P
De va ganska kul de också väldigt god äpplekaka bjöd hon på iaf.

Sen på kvällen gjorde vi inte så mycket vi satt hos svärfar en sväng och sen gjorde vi inte så mycket mer vi kollade på Tv och sen gick vi och lade oss.

Idag da MÅNDAG så ska christian jobba igen =( och jag ska träffa min pappa på en fika.
De ska bli trevligt.
Ne nu ska jag fixa och dona lite här hemma.

Ha D så bra iaf.
Love You my Christian to day and for always.
/Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0