Dans

Ja så hade de vart helg igen da..
denna hlgen har vart jätte kul. Sofie kom i helgen igen och vi åt våfflor som vanligt.
Den lilla busungen är så söt.
På fredagen gjorde vi inte så mycket vi åt våfflor som sagt och sen kollade vi på film.
Lördagen va roligare får när vi vaknade så åt vi frukost och sen gick vi på torget och köpte vantar och en film åt Sofie.
Sen åkte vi ut till Garget och grejade lite och fikade.
Sen åkte vi hem och började med maten sen blev de TV sen sängen.

Söndag: Vaknade åt frukost sen sa jag hej då till Sofie för Christian körde hem henne idag.
Så åkte jag hem till Tina och sen till Dansen som började kvart i 1 sen dess har jag dansat och kom hem kl 20 i 6..
as kul är de.. lärt mig as mycket..

Så så ligger tiden till och just nu pratar jag med min älskade bror i telefon..

Och nu ska jag ringa min Chef och sen duscha och diska.. Sen kommer christian hem.. My Love!!!

Älskar honom så jävla mycket.. saknar honom varje minut..

Jaja hat så bra
//Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0