Svek precis som vanligt!

Jag trode att du hade ändrat dig, men de visade sig att jag hade fel igen.
Att ens lita på dig var ett misstag.
Du ringde till mig och grät i telefonen och bad så mycket om ursäkt och för första gången i hela mitt liv så sa du dom tre orden med en mening i rösten.
Jag trodde du menade dom tre orden, men de va visst bara ord de också.
Ord utan mening precis som vanligt.

När jag var liten sa du alltid till mig att de kommer alltid vara du och jag Karin, alltid du och jag.
Och är någon dum imot dig så räcker de med att vissla så kommer jag på stört.
jag vislade många gånger men du kom aldrig.
Min så kallade Superhjälte var bara en bluff precis som allt annat.

Jag trodde att vi var så lika du och jag, att du alltid skulle finnas där och alltid hålla vad du lovade mig.
Men den tron kommer alltid att förbli en dröm i mitt hjärta precis som allt annat.
Visst du har allt ställt upp när du inte hade din "allra bästa vän" där med en personlighet av genomskinligt glas som man nästan kunde se rakt igenom, men de e ju sant de är ju insidan som räknas.
Du kanske inte fattar hur jag menar med den meningen, men den var faktiskt menad som en pik till dig.

I vilket fall så har jag lärt mig en läxa nu idag.
Lita aldrig på någon som dig.
Försök aldrig att göra saker bättre eller hjälpa till för du får bara skit tillbaka.
Orden som betyder så mycket för mig, är som vakum för dig.
Jag önskar att de åtminstonde kunde vara luft för man behöver även luft för att överleva.
Men de va som du sa, ALLT är mitt fel och du gör aldig något fel.
Jag dömmer dig inte de e inte de jag menar, det är din "sjukdom" jag anklagar för att ha förstört 19 år av mitt liv.
Men DU kan bli av med den sjukdomen de vet jag och de vill jag, men då är sen stora frågan vad vill du???
Väljer du din "vän" eller väljer du mig?
Jag har väntat i 20 år jag väntar inte längre.
Nu lämnar jag dig precis som du har lämnat mig.
Du kan ju berätta hur de känns.
Jag kommer alltid att älska dig som du är.
Men inte den personen som du blir när du är med din "vän"!


Som tur är så har jag min Christian som alltid kommer finnas där för mig oavsätt vad.
Älskar dig Christian!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia<3

Du vet att jag finns här om det är något med denna personen och dennes "vän". Jag hoppas iallafall att du vet de, o att jag har tolkat detta inlägg rätt, för du vet nog vad jag menar!

Puss, fia <3

2008-11-22 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0