Alla dessa saker och känslor!

Vilken känsla.. jag kanske har hittat dig igen och de hoppas jag verkligen.
Jag har saknat dig så och tänker ofta på dig.
Jag hoppas bara att vi kan fixa så jag iaf kan träffa dig en gång till..
Älskar dig fortfarande och de får du inte tro något annat för du har alltid varit min lilla prins.

Alltså denna känslan av en varm skön närhet den är underbar.
Du kanske är tillbaka i mitt liv.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<

En annan person saknar jag så jävla mycket jag kan inte ens nämna hans namn utan att gråta.
En enda tanke på honom och ögonen tåras så jag inte kan se någonting alls.
jag ser ofta hans ansikte och hör hans röst men han är inte där.
Att inte veta om jag ska ta tillbaka honom till min liv eller om jag ska avvisa honom så att han förstår att han har gjort fel.
Allt detta gör mig fortfarande kluven men vad ska jag göra?
Kan du inte bara bestämma dig vem av oss du vill ha så är de bestämt så behöver jag inte tänka på de mer.
För de e så svårt när du går fram och tillbaka hela tiden.


Christian min underbara älskling.
Jag är så glad att jag har dig, att du alltid finns där för mig.
Underbara kärlek.
Våran familj ska aldrig förstöras.
Vi har oss och vi behöver nästan inga fler.
Älskar dig så jävla mycket!
KOM IHÅG DE!!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0