Snön är nu borta!

Nu är jag hemma
Och den lilla snön som kom förut är nu borta.
Så fort jag gick utanför dörren och skulle gå och möta nemo så var snön borta..
Så de blev inga snögubbar idag men vänta bara de kommer och då får ni se bild på den också  =P

Så nu Sitter vi hemma jag och min älskling och lyssnar på gamla 50- tals låtar på gamla band! Gör mysigt.
Vi har ätit mat  sen åkte vi ut till hovby och målade fälgar och bar en bokhylla..

De é gör mörkt ute i hovby så ficklampan är min bästa vän där ute hehe.
så nu är vi hemma och vi ska snart gå och nana för vi är helt slut båda 2..

Ha de så jävligt //Doris

Kommentarer
Postat av: jessica

nej nej nej.. de va de inte.. =)

2008-11-19 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0