Skål!!

Ja nu va de måndag idag da men de kan vi ju ta sen jag kan ju berätta om helgen först hehe!

Fredag!! Nykter körde ju till skara och flummade med peter och Smygarn men de vet ni väl redan antar jag!!

Lördagen: Ringde Nemo och frågade vad händer idag da?? Då visste hon inte men jag bestämde att vi skulle dricka öl hehe =D Blir ni förvånade?? =P
Så vi satt hemma hos Smygarns pappa Claes  Och drack och hade så jävla kul.. Då va de jag Nemo Peter Claes Och Smygarn. Sen måste jag erkänna att allt är väldrigt suddigt om vad vi gjorde hehe men jag vet att vi gick till majos där jag träffade mycket roliga människor Typ Tina, Linus, Kim Och Putte osv..
Tjötade lite skit med hon sen gick Tina jag Linus och kim till Gabriel där blev de lite mer suddigt hehe =P
Efter att de stängde så bestämde jag att jag coh Tina skulle gå på efterfest och mycket riktigt så gjorde vi de och där blev ännu fullare =D
Vi hade as kul i vilket fall vad jag kommer ihåg hehe =D

Söndagen: Låg i Sängen hela dagen Sen åkte ja och köpte pizza till mig och Tina och hämtade Nemo också så vi åt hos tina och slappade sen körde jag Tina till Götene och sen hem till Fia och Christian För att vara Hundvakt och de gick jätte bra.. Sen somnade jag väl vid 1 kanske.. och...

Måndagen: Vaknade kl 06:45... åkte till Vinninga åkte med pappa till Skövde efter de hämtade jag Zeke =D *Yeey!!*
Åkte ut coh släppte honom och vi lekte oj vad vi lekte sen ut till brorsan så han fick leka med Asse och Sura lilla ludde också..., Fast ludde fick inteva med länge han är så sur jämt.

Och nu väntar jag på att Kim ska höra av sig om när han kommer hem så jag vet när jag kan lämna Zeke..
Visserligen kan jag väl göra de nu för Linus är ju hemma men ändå Han är ju så mysig =D

Så så ligger livet till för tillfället.. Ska kolla upp när vi åker till kungshamn nästa gång med tänkte jag hihi =D

Love Love /Doris


Kommentarer
Postat av: Jess

Haha.. jaa vad gjorde ja:P ja satt vid datorn och skit bara typ.. kolla lite på film men somnade ifrån den som ja alltid gör typ :D haha!!

låter skit nice!

2008-05-19 @ 19:54:04
URL: http://timewillfail.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0