Första Doppet

Tja... igår va jag och sofa och christian ute med hundarna och badade dom.. de va underbart väder ute och Zeke hade aldrig simmat förut så detta skulle bli kul att se hur han reagerade på vatten..
De började emd att jag släppte honom lös och så jag jag ner i vattnet till knäna och han följde efter utan problem.. då gick jag ut lite längre och han efter, tillslut så Spang jag cohs längde mig i vattnet där de va ganska djupt för honom så han va tvungen att simma.. och och gjorde han som fan.. hade tyckte de vajätte kul att bada och leka i vattnet.. med bira och sigrid.. jag ahr nog aldrig sett en hund vara så glad hehe..
Snart fyller han år också undrar vad man ska köpa då..hmm..

De va inte allt för kallt i vattnet heller eftersom man blev varm med en gång när man kom upp för att solen stekte så skönt..
Sedan blev Zeke lite trött så då la vi oss och solade en stund.. de va inte fel de heller.. han är så mysig..

Så detta va sommarens och årets första dopp i Vänern =P inte alls fel...

Hoppas ni också hoppar i plurret snart =D

Over and out /Doris

Kommentarer
Postat av: L

Min blogg är mycket bättre än din.

2008-05-11 @ 22:46:03
URL: http://www.kvinnoreskit.blogg.se
Postat av: jessica

Hej!
joo, ja har två stycken..:)

en vanlig och an "mindre" vanlig eller va man ska säga:)
Vissa är mindre bra och andra är ja ganska nöjd med, fått dom publiserade på andra sidor också:) hittade en text på nån tjejs sida på lunar, mindre kul;)
Såg dina bilder, Nice;)

Hare

2008-05-12 @ 23:53:47
URL: http://timewilltell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0