Arg & Lycklig!

Varje dag tänker jag på vad man har fått genomlida i sitt liv, vilka svåra stunder som man har fått stå ut med.
De går inte en dag utan att jag tänker på att jag miste dig, mina föräldrar, mig själv. min bror, ja mitt liv i de stora hela.
Hur mycket jag än tänker så antingen kommer jag fram till att jag är stolt över mig själv för att jag klarar mig utan dig utan er utan dom jag en gång hade och dom jag inte har och aldrig kommer få, att allt jag gått igenom må ha varit jobbigt en gång i tiden men de har gjort mig till den personen jag är idag och förmodligen kommer de komma mer svåra stunder som jag kommer lära mig mer av.
Men självklart så kommer de dagar man absolut inte klarar något man vill bara va ensam och orkar inte prata med någon för gör man de så bryter man ihop.
Sånna dagar behövs dom med för en vacker dag så rinner kannan över om man säger så.

                                                                                      

Sen finns de självklart dom dagarna man tänker på alla lyckliga händelser som har hänt i ditt liv som kan göra en rörd också.
Tex din första kyss, din första kärlek, att se någon vän /familjemedläm jätte glad.
Jag kan säga så här att när jag såg min bror så glad i lördags så grät jag när jag kom hem för de är så många år sen jag såg honom så glad och fri.
Och just en sån sak, då grät jag inte för att jag va ledsen utan för att jag va lycklig.

Jag hoppas att ni kan tänka igenom både sorgsna, och lyckliga stunder och kolla vad dom har gjort med er om dom har gjort er svaga eller starka.

/Doris



Kommentarer
Postat av: Vettew

Allt som har hänt tidigare har format dig till den du är idag. Och det va INTE negativt menad.

2008-05-30 @ 20:51:53
URL: http://vettew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0