Min dag eller vad man ska kalla de!

Tjaaa...hmmm... Inatt har jag haft Zeke hemma hos mig tänkte att de va lika bra för Kim jobbar ju så mycket nu och de e synd om zeke att han får vara helt själv om dagarna..Så han sov hos mig och vi hade gör kul så idag så har vi varit ute med Bira och Nestor också Bira är ju Fias hund och Nestor är Pernillas.

Vi va ute på Gamla IP i Vinninga så dom fick springa av sig lite..
De va jätte kul efter de gick jag och zeke spåret i Vinninga 2.5 km Och sen en promenad runt i Vinninga så när vi kom hem så va zeke helt slut hehe.. Som tur är så finns min mamma som skämmer bort hundstackarn.
Sen lämnade jag av Zeke hos kim igen och åkte hem och sen in till Klovet igen till Pernilla och vi fikade lite och så sen in till stan igen hem till kim skulle se på film men han va ju inget social alls så jag och brorsan åkte hem vi tänkte värt att se på film hemma hos kim när kim inte ser på filmen med oss.. öhh nej tack..

Jaja så nu sitter jag här iaf och skriver av mig lite hehe.. Skriver ävem med niklas och lucas i från heby.. trevliga pojkar hehe..

Jaja.. de blir väl Nana snart tror jag, jag ska ju upp kl 6 i morgon hehe.. =) då ska man ta hand om hundar igen hehe..

Jaja sov så gott då världen Over and out /Karin /Doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0