Ja visst eller hur

hmm.. vad har hänt? Jag vet faktiskt inte denn ahelgen har varit knas,
Fredag: vet inte var jag ska festa men jag kände lixom inte för att gå ut heller.. Men de blev att jag förfestade hos Linus Och kim och så va de en brud som hette Lina där med vi hade as kul.. sen när vi blev dragna och så så åkte vi till Puben Gabriel och drack där.. de va också jätte kul. Efter de åkte vi hem till Linus O Kim igen men då va jag helt sluta för de första så hade jag inte sovit på 24 timmar sen va jag full hehe.. Så jag gick och la mig..
Dan efter Ingen bakfylla inget må dåligt men jag kände nått och de va inget vanligt dan efter blä utan de va nått annat... men jag ignorerade de tills vidare och tänkte att jag åker hem och äter lite sen kan jag komma tillbaka.. och mycket riktigt så gjorde jag de.

Men kvällen blev inte tillsammans med Kim och Linus de blev  i Vinninga hos min granne vi satt och snacka hur länge som hälst jag kollade inte ens vad klockan va när jag gick hem hehe..
eller ja hem och hem jag sov i bilen, Lite stel i ryggen i dag men jag överlever alltid..

En sak som människor måste lära sig om mig är att jag klarar mig alltid själv och ensam är stark + att Vad människor än gör imot mig så självklart att gör de skit ont i början men sen inser man ju alltid att, Va fan detta var ju inte värt de.. Han va ju inte värd mig.. skitstövel... Ja men ni förstår vad jag menar..
Så just nu är jag lite så där sne men de går över om ett tag hoppas jag.. för jag vet innerst inne att De finns ingen där ute som är Värd mig.

Ye ye de va la allt för mig just nu men sov gott eller nått fast klockan bara är typ 1.
Over and out

Kommentarer
Postat av: L|ten

Varför hänga läpp över folk som inte inser vilken man gudinna egentligen är ;)
Vi verkar fungera likadant :P hoho.. Tur att jag inte är ensam om att vara knäpp ;P
Man ser aldrig till dig, vart håller du hus ? :D
Kram Stina

2008-03-09 @ 16:28:21
URL: http://dizzythoughts.blogg.se
Postat av: Joel

Saknar dig bruden. Förlåt för att jag inte dök upp efter träningen då när ni låna film. Hitta inte rätt hus och det var kallt ute så jag gick hem. Men vi får hitte på ngt nån dag tycker jag. Ska bara få pengar så jag kan fylla på mobilen och sånt.. :P

Love ya!

2008-03-09 @ 17:02:45
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0