Storeberg!

Så nu har man kommit hem från den roligaste resan som jag någonsin gjort... Nästan..
jag ska berätta och ni ska få se bilder..

Torsdag: jag vaknade och åkte och hämtade Zeke bebis..Sen åkte jag ut med honom och släppte honom lite och så..
Sen så kom vi hem och jag packade lite som jag behövde, va fan vi skulle ju stanna där i 4 dagar lixom..
Sen vid 5 åkte jag hem till Kim och Linus och dom packade in sina saker i bilen och så där..
Jag hade med mig en väska med bara sprit och vin sen 2 flak öl de va gott.. Allt är slut nu =P

Alla möttes hemma hos linus och kim.. Erol och Aida gumman va redan där..

Innan vi åkte

Sen Drog vi iväg när alla hade kommit.. då var de Linus,Kim,Aida,Erol,Coffe,Jag,Matte, Emelie och Marie
Kim Zeke och jag åkte i en bil Coffe, Erol,Aida och marie i en bil sen Matte och emelie fick skjuts av några kompisar..


När vi kom fram så gick vi husesyn As snyggt va de.. Sen gick vi runt i trädgården och gick ner till vattnet och de va fan inte illa de heller.
En liten del av trägården allt kom inte med på en enda stor bild

Efter denna rundtur så gick pojkarna in i garaget och plockade ut båten och vattenskotrarna as coolt..
Coffe med vatten skotern

Sen gick vi alla på ölen.. vi hade bestämt att vi skulle bara ta några öl så vi hade resten till alla andra dagar.
Men de blev världens brak fest vi hade så jävla kul.

Sååå Söta

Den underbara brasan
Den berömda brasan!



Fredag: Vi kollade på film och slappade typ alla va bakis utom jag =P

Så jag gick på ölen igen haha..
Men sen kom de mer folk ...3 brudar. Therese,Linda och janike eller hur de stavas =S
Jaja Vem bryr sig =p

Men vi gick på ölen ännu mer och sen åkte vi ut med trampebåten och vattenskotrarna fan va vi åkte jag och marie vi ägde på detta.. tyvärr finns de inga kort när vi åkte för Aida har dom som hon ska skicka till mig..

Sen när alla kom i land då efter många om och men så började vi att grilla de va gott =P



Ååå vad gott de va =D

Sen satte vi oss på altanen och spelade kort och drack mera öl



Jag användes också som öl bord




Lördagen: Bada som vanligt och ut med vatten leksakerna och sen blev de planka as gott va de

Jag Marie och Emelie,folk som äter planka och jag Aida och Erol...                   


Jag                         Coffe                    Kim                     Linus


Festen på Lördagen jag och marie!

Sen skulle jag nana och jag deckade jätte fint efter många underbara goda öl.

Söndag.
Vi va så duktiga att vi städade hela huset sen åkte vi hem. och nu sitter jag här hemma i mina myskläder och har dragit i mig en jätte god Pizza och kollar på Film.
End of story.
Men en sak kvar jag coh Aida har haft ett ord som jag vill dela med mig..
Rumpa på engelsa är ju As och Aida lespar ju lite så hon säger Ässe mycket roligare om man hör de.. men då kommer meningen

Shake that Ässe!!!

Love Love /Doris


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa... FAN va kul vi hade! =D

Önskar att det inte tagit slut... =(

Miss you Doris!



Shake that Ässe! >;D

2008-06-25 @ 17:52:07
URL: http://rockie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0