Känslor

Känslorna kommer och går men dessa känslor stannar nog kvar ett tag verkar de som.
Förstår bara inte hur jag ska kunna leva med dom.
De e så skönt att höra din röst säga mitt namn.
jag drömmer om dig vaje natt men vad bertyder dom?
Vad kommer hända i framtiden?
Hur ska jag hantera detta?
Som tur e så har jag goda vänner vid min sida som jag vet att jag kan prata om allt med.
de känns så bra att jag har er.

Jag vill inte säga Adjö men du gör de svårt för mig i vissa lägen.
Men jag förstår dig också... Absolut.

Allting tar sin tid.. tiden får utvisa allt.

Är också så jävla trött på all jävla skit här i Lidköping.
All jävla skit snack.. jag säger så här vissa snacka skit om mig gör de.. jag ahr inte bett er att tycka om mig men va fan har ni inget bättre att snacka om än mig..
hmm känner mig hedrad för dom man inte snackar om över huvudtaget är de ju inget med elle hur haha..

ja ni läste rätt jag skrattar åt er haha..


Jag kanske bara är blind elle?
Håll mig när jag är här, sakna mig när jag är borta.
jag skulle aldrig svika dig, jag skulle göra allt för dig,
Håll mig när jag är rädd, älska mig när jag är borta.
Allt du gör får mig att le.
Du finns alltid där.
Tack för att du finns för mig.

De kommer bli svårt att lämna dessa känslor.. och jag hatar att  jag gillar dig så mycket.
Jag är rädd för att känna så här.
Vill inte ha dubbla budskap hela tiden som jag alltid har fått av alla.
Jag vet att du inte är sån men,... ja jag vet inte.. kanske är dumt att tänka för mycket på de men även om jag försöker att inte tänka på de så är du ändå där heltiden. Och kommer fram i mina drömmar.
jag vet att de är fel men jag kan inte hjälpa de..
 
jag ber om Förlåtelse

Ledsen /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0