Jaha igen da

Ja då vet man nu da att man har gjort fel igen da..
Jag ska sluta säga vad jag tycker om folk de e så.
Försöker att inte säga saker för att såra andra eller för att betynga dom med mer problem än vad dom redan har men nu skiter jag i de här.
Jag visste att mitt liv hade blivit för bra för att de inte skulle finnas några problem men sen när man väl har tänkt den tanken så skiter sig alltid nått och oftast är de jag som gör så att den /dom sakerna ska hända.
Jaja jag är van vid att göra fel och så är de.. men faan att man ska förlora människor som man bryr sig om varje gång..
I slut ändan kommer jag va själv för jag lär mig faan aldrig men men.. jag vet att jag är överbeskyddande mot mina nära och kära men de blir så svårt när de handlar om 2 av mina näraste.
någon av dom blir ju sårade och i detta fall blev de närmaste tjej kompisen..
Ska sluta lova saker också de är bara dumt..

jaja nu vet ni detta att jag skiter i detta nu ska aldrig mer säga att jag tycker bra om någon person som inte redan vet att jag tycker så eller ått annat jag orkar fan inte med all jävla skit längre.
Jag försöker ställa upp till 1000 för alla samtidigt men jag hinner inte med alltid..

Shit the same..
Hej då

Kommentarer
Postat av: Jess

<3

2008-07-24 @ 15:59:40
URL: http://timewillfail.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0