Texter!



Jag minns Huset där vi brukade bo.
Skuggan väntar fortfarande vid fönstrena.
Fångar ljuset... ljuset av en fin ny morgon.
Jag kommer ihåg ditt leénde hur vi brukade skratta, Hur vi brukade älska för så länge sedan.
Det är bara ett minne nu.
Detta är som socker på golvet.
Om jag hade någon som dig, du skulle ingen kunna säga till oss vad vi skulle göra.
Älska från den mörkaste natt blir blå.
Bara jag hade någon som dig.
Det finns människor som säger att jag skulle kunna hjälpa någon, Hela någon, vara den personen för dig.
bara du ropar mitt namn.
Jag minns hur vi brukade flyga som fåglar i himlen en kall vinter morgon.
Vad hände?
Jag vill bara drömma tillbaka.
Vi tillhör varandra, De vet jag.
Om jag bara hade någon som dig vid min sida.
Jag tror jag är redo.
Det var länge sedan jag sa att jag var redo.


Om jag gav dig mitt hjärta skulle du behandla mig som ett barn då?
Ge lite kärlek varje dag?
Om jag gav dig mitt liv skulle du behandla mig som en blomma då?
Ge lite vatten varje dag? Ta mig till solen och ta mig till den plats där jag hör hemma.
Säg mig, om jag gjorde så skulle du behadla mig som en blomma då?
Om du ger mig ditt hjärta älskling skulle jag behandla det som ett barn, lära en läxa varje dag.
Om du ger mig ditt liv skulle jag behandla dig som en sång,
Sjunga dig när jag är glad och gråta till dig när jag var ledsen.
Ta mig till ljuset där du och jag hör hemma.
Om du gjorde så skulle jag behandla dig som en sång.

Om jag någon gång skulle ge mig av, snälla säg att du skulle komma ihåg mig då.
Kaktusar behöver bara vatten ibland!
Allt jag frågar är skulle du behandla mig som ett barn då?
Vara lite snäll, och älska mig med förlåtelse, säga att du alltid kommer finnas där.
Om du sa de skulle jag behandla dig som ett barn!



Tack till Michael Ruff och Georige Fame för deras underbara låtar!


/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0