Hmm!!

Du tror att jag är dum.Men att gilla dig har gjort mig så här.
Så innan du pekar finer åt mig så håll tassarna borta från min avfyrar knapp.
Ska du stanna eller ska du gå?
Om du inte har svaret så varför står du kvar här?
De är bara att gå!!

Jag väntade på dig som en unge efter skolan.
Jag gett dig allt och aldrig bett om något från dig.
så innan du börjar fäktas med ord så sluta låtsas.
Jag vet att du vet, att jag vet så varför hålla på som du gör?
Jag vill ha kärlek, hetta för att känna värmen av åtrå.
jag vill ha en Man vid min sida, inte en pojke som springer och gömmer sig.
Kommer du att slåss för mig? Dö för mig? leva och Andas för mig?
För om inte så är de bara att dra!


För jävla bra text.. Denna texten har jag tagit från en längre text och förkortat och översatt till svenska å grejjat.

Blev jävligt bra faktiskt. Stämmer den.. hmm.. Kanske?? vem vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0