helgen med inlines!

Tja igår så började kvällen med att jag va med blondie och vi va hemma hos Helena och färgade Blondies hår..
Sen gick vi hem till Tina och drack hehe De va Tina, Elin blondie marie och jag..
Vi satt där och pratade gamla minnes och gamla fester hehe as kul.. Tillslut gick vi till Corners och där va de BARTÖMNING!!! Underbart tänkte lilla Doris men jag hade inga pengar men söt som jag är så fick jag öl och cider lite titt som tätt.. av blondie och gud och alla mäniskor... jag blev gör full hehe men jävlar va kul vi hade de va länge sen jag hade så kul... Tillslut tråkigt nog så stängde ju krogen va då va de ju bara att tralla hem så jag trallade hem till Tina och somnade på soffan de va skönt.. då va väl klockan runt 5 kanske..
Vaknade dan efter kl 09:00 jätte pigg... Ni förstår att jag blir ju aldrig bakfull så jag gick upp och rökte och kollade på Tv ringde brorsan osv... tillslut så vaknade tina och elin men då skulle jag ju åka visserligen för brorsan kom och hämtade mig så vi åkte till Roma (Pizzeria) och to en Pizza de a gott =P
Efter de gjorde vi lite allt möjligt men dagen gick iaf..

Och till slut kommer vi till anledningen Inlines haha... Jag träffade mina Grannar här ute och dom åkte inlines och då va henke lite stöddig och sa :ska du va med och åka?
Nej svarade jag jag orkar inte.. men efter många om och men när han hade sagt att jag inte vågar och att jag inte kan så gick jag in till mig och hämtade min Inlines och sen dess har vi åkt..
Vi åkte väl i kanske 2 timmar där nmån stans och gud va kul vi hade...

Men va fan de börjar ju bli väder till de så varför inte lixom..??
Ne nu vet jag inte vad jag ska hitta på kanske sitta här ett tag och sen vänta på brorsan och kolla om vi ska till Falköping elle åka in till stan och kolla om de e nått liv där.. hmm.. tja jag hittar la alltid på nått hehe =P

Jaja Peace and love till er alla.. ha de bra /Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0