Nervös!!

Jaha så va de dax i morgon da.. nervös som fan men inget nervsammanbrott än, Eller hur de stavas :p
Ja men jag tror de går bra och om de inte går bra så får man väl göra om de :D de går ju alltid :D

I övermorgon bär de av till sundsvall.. de ska bli så jävla Skönt / Kul att komma bort.
Och hellst till människor som man aldrig har träffat förut. Jag har träffat den killen som jag åker dit med och sen e de bara hans kompisar :D men jag gillar nya människor så de ska bli gött som fan :D

Vet ni vad mer som händer i morgon??? Min pappa fyller 60 år i morgon.. han blir gamal :P neee jag skojja bara men blir inte äldre än vad man gör sig :D
Lova att hålla en hemlis åt mig hihi.. eller ja berätta inte de för pappa hihi.. Han ska få en bok av mig tihi Leif GW persons nya bok.. tror ni han blir glad???

så de händer 2 saker i morgon och 1 sak i övermorgon :D

Snälla ring och håll mig sällskap i övermorgon de e inte kul att sitta 60 mil på ett tåg direkt haha
Så ni får gärna ringa och hålla mig sällskap eller skicka sms :D 
Yeey vad kul de ska bli :D

Nu har jag avlastat min nervositet här tack så mycket

Puss & Hej //Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0