Fredag!

Ja så va de fredag igår haha fan va kul va hade.
Jag va hemma hos Sofia Sand, De var Mia, Annica,Sofia,Henke,Cristian och jag.
Vi spelade nått slags dans spel på Play Station as kul hade vi och vad anfådd man blev när de gick fort haha...
Sen satt vi och tjöta skit och hade bara enbart trevligt alla drack utom jag.. Tänk er de jag va nykter.. Hejja mig :D
När Anica och Mia och jag va ute och rökade på balkongen så kom de ut en tant på balkongen brevid och började prata med Mia haha.. hon frågade om Mia frös och grejjer sen när dom hade slutat prata så sa Tanten jävlar vilken pingla hahaha.. Jag trodde jag skulle kvävas så mycket skrattade jag.
Sen va de ju meningen att jag skulle åka hem då men de fick jag ju inte för fia nej nej utan dom slängde på mig fest kläder och spökade ut mig :P Sen sminkade dom mig och fixade håret och till slut efter ,ånga om och men så gick vi till stadt.. jag hade gör kul även om jag va nykter :D
Sen började jag må dåligt av medicinerna jag åt så jag bestämde mig för att åka hem när Sofia och Mia skulle gå till Corners så Pappa kom och hämtade mig.
Så jag åkte hem och la mig och sov de va gör skönt!!ZzZzZ

Tack till Sofia Sand för att jag fick komma till dig och för att jag hade en jätte trevlig kväll!
Ha de bra Köss/ Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0