Uppdateringar av Åre resan

image2 Karrou & KarraKarin Puss Puss


Here we are :D Fy fan va söta vi är asså.. Fest brudar som aldrig förr och kul som fan hade vi med haha...

image3 Thias,Jonas &KarraKarin så klart :D
Visst e vi söta haha.. Sug Jonas för helvete :D

Så nu fick ni se lite bilder från när v i va däruppe i Åre men de kommer mer jag har ju inte fått alla bilder än :D

Idag da den 8 November... Har jag bara hunnit vakna haha.. igår eller ja dan innan de också va jag vaken i 40 timmar utan att sova en blund... Så ja jag va rätt trött fatiskt..
Men nu har jag sovit 9 timmar så jag klarar mig :D
Vad händer idag da.. hmm... Handla mat åka in till stan och va med Sandra (Min Andra helft) och bara va hemmahelt enkelt... fan du vet de va inte kul att åka hem asså... så tråkigt har jag nog aldrig haft i hela mitt liv som på vägen hem och när jag kom hem.. :( yeye... shit happens all the time

Uppdateringar sker senare när jag har fått resten av bilderna från åre.. de e ett par stycken så man får nog skaffa bilddagboken eller nått haha :P

Puss på er alla glada pirater där ute... grrrrg... /Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0