Fredag

Så igår va jag ute med tjejerna hehe.. eller ja 4 pojkar också..
De va Bandra, Sofia,Mia,Sandra,Cristian, Fredrik, Linus,Skuggan,Malin och jag da förståss hehe..
Så vi för festade hos Bandra/ Pape som vanligt hehe.. vi brudar och Cristian hehe satt i Köket medans dom andra tråkmåsarna satt och kollade på Tv =S

Så de va as kul att bara sitta och tjöta skit.. Sen gick vi till Stadt där va de kul Vi dansade och pörrade oss hela natten hehe... Vi dansade och försökte bli av med efter hängsna offer som inte ens fattar att dom ska sticka lixom...
 Blä för dom.. hehe..

Och i kväll Lördag vad ska man hitta på då? nått måste jag ju hitta på... jag får väl va med Bandra ikväll igen hehe..

tja ne nu ska jag duscha och frächa till mig igen =)
Fint Bra Tack Hej.../Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0