Rockabilly wedding!

ja idag kl 13:00 har jag varit på något jätte häftigt.
Jag har varit på RockaBilly bröllop.
Tänk er Las Vegas bröllop så va de.
Nostalgeek höll bröllopet och Carin Lexmon vigde dom.

det var Louise Beckerman & Nicklas Lidholm
och de var Linda Kjellgrén & jimmy Wedin

så de va alltså dubbel bröllop .. såå romantiskt jag vill också gifta mig =)

det var band som spelade också de va:
The Royal Aces & Elvis som sjöng jätte bra =)

Här kommer lite kort =)

The Royal Acesden lycklige Nicklas i mitten da till vänster har vi Tone

Jimbo med fru

det var en hel del folk hahaSom tack tatuerade Jimbo sig på benet med Nostalgeeks logga på benet =)

Nicklas med fru


Hanna



Och lilla Tone



det va lite bilder jag har mycket mycket mer =)

P&K
/
Doris


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kramm karin så det är så roligt med annorlunda folk och så .. .såg jätte fint och mysig..KRAMOUSS

2010-06-02 @ 18:34:05
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0