Nervös och förbannad

Ja hmm jag sitter hemma och myser med mig själv idag :S

Igår va jag med sofia och tina hehe ovanligt va =P
Sen så åkte jag coh Älsklingen ut till hovby och bytte ljusen på nya bilen ifram.
Men vet ni vad vi upptäckte då?
De va så här Christian hade en liten ljusramp på bilen med 4 blåa ljus i den och när vi kom ut till hovby igår så såg vi att den va borta.. de e nån jävel som har snott den vad i helvete elle..
Fattar inte  hur man kan göra nått sånt i någons garage lixom men men de finns idioter till allt..
De e väl någon snål jävel som inte vill eller kanske inte har råd med några lampor själv FY FAN FÖR DEN MÄNNISKAN IAF.!!!!

Annars är allt bra.. är nervös som fan men annars går allt frammåt.
Jag och Sofia har ju tävling nu på lördag så de e bara 3 dagar kvar =S
NERVÖS!!! och jag vet att jag inte borde va de för vi dansar lixom jävligt bra och de kan inte gå mer än åt hevete.
Men hur som hällst så kommer de nog gå bra.

Är så jävla glad över att jag Har er Sofia och tina..
Sofia min lilla älskade flumbomb Love you!!!
Tina mitt lill troll... Love you to :D

Nu ska jag se på Tv

Ha de bra // Fortsätt simma /Doris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0