Mammas lilla kille <3

Igår kastrrade vi min lilla kille Fritz.

Jag va tvungen att gå till skolan på morgonen så jag kunde ju knappt koncentrera mig på skolan men men.
Sen slutade jag 11.30 då ringde jag till min bror och han va på vägtill stan.
Han följde med till veterinären som var jätte snäll.

Så vi vaxinerade honom och kastrerade honom och jag lämnade honom kl 14.10 och jag hämtade honom 15:30 o sen låg vi bara och mös hela kvällen.
Min lilla kille va så mammig så de va inte klokt.
Och just nu när jag sitter och försöke skriva så ligger han i mellan datorn och min mage och bara njuter, jag får hälst inte gå nån stans, inte ens ut till köket :P

fattar inte att man kunde älska en katt så här mycket... min lilla plutt <3

Ne nu ska jag till skolan Puss och kram /Dorran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0