Känslor Som Får Mig Att Gå I Delar

Jag vet inte vad jag ska göra längre.
Jag saknar er så förbannat mycket men jag kan inte göra något ändå.
För min andra del är så besviken och ledsen.
Jag trode att allt hade ordnat sig men jag hade fel precis som vanligt.

Det ända jag begär är att ni ska älska mig. Men nu vet jag att de finns inte ens med på kartan för eran del.
Allt ni bryr er om är er själva.
Jag fattar inte vad JAG har gjort för fel.

Du ringer och försöker bli vän med mig.
Jag vill så gärna men efter vad som hände sist så vet jag faktiskt inte.
Jag är så kluven, så här kluven har jag inte varit förut.
Ena delen av mig saknar dig så enormt och vill bara springa till dig och kasta sig runt din hals och bara kramas.
Men den andra delen gör så ont fortfarande och är så besviken så de tar imot att prata med dig.
De kommer ta tid att förlåta dig, de kommer de men håller du dig till de du har lovat så kommer de en dag.
Jag orkar bara inte bli sårad om och om och om igen de e omöjligt för mig.
Du får helt enkelt välja så änkelt är de och du kommer få kämpa för att få mig tillbaka.

Men du sårade mig djupt och de vill jag att du ska veta.
Och jag har min egna familj nu.
En familj som aldrig sviker.
Och aldrig skulle göra de misstaget du gjorde.

Tänk först över vad de e du har gjort och varför du gjorde de.
Så kan du tänka på de tills du är redo att diskutera de.

De finns en person i min närhet som är mycket besviken på dig och vill gärna bara få fråga vad de e du håller på med.
Och de e upp till dig om du vill bli våran vän igen för då måste du stå upp till dig själv och orka ta denna diskution med oss båda.

Så nu vet du de.

/Den blåa fisken som känner sig mer blå än vanligt /// Doris


Kommentarer
Postat av: Jessica

hejj hejj vännen. Fint skrivit!



Tänkte bara säga att ja updaterat min blogg gansak rejält och de finns grejer där ja vill att du ska läsa, blitt en del förandringar i mitt liv sen i fredas.



du kan väll läsa och höra av dig nån da.

Behöver dig gumman min!!



Pusar jess

2008-10-14 @ 12:33:08
URL: http://timewillfail.blogspto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0