Bara en vanlig dag!

Torsdag: Idag har de varit VARMT!!!!¨
Jag jobbar ju typ i en gryta också så de gör inte saker bättre men fan va kul de har varit idag.
Och nu sitter jag hemma och slappar fan mina fötter är som Solen, Gör varma och nästan runda så svullna är dom hehe =P
Men men en dusch och lite Tv sen ut i värmen hehe..
Kollade också runt lite på datorn nyss och hittade fina kort på Zeke och mig när vi solar hehe =p




Arga leken börjar nu!!
Visst är vi söta hehe!

Nej nu ska jag ut i solen en svängs en springa i spåret fast de blir ju inte förns ikväll de.
Lite för varm nu om jag får bestäma.

jaja Love Love /Doris


Kommentarer
Postat av: Andreas

vilken va leken i arga leken ja tror på hunden

2008-06-18 @ 21:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0