This Is The Way It Is!

Om du bara va här hos mig nu!
Om du va min skulle jag ge dig allt.
Du skulle vara min stora kärlek min själsfrende och min bästa vän!
Till: En som inte finns i mitt liv än!
Men förhopningsvis kommer snart.


Mitt liv har inte varit lätt de kan alla min vänner intyga men som jag ser de så har de varit till en väldigt stor hjälp för att jag ska kunna bli den personen jag ska bli och hittils har blivit!
Jag behöver inte makt och pengar eller kärlek från nån kille.
De ända jag vill ha och som jag har är ärliga vänner.
Sen att man kan önsa sig saker det är en annan sak, för jag kan önska att jag hade de bra jämt och får va frisk och så men de vet jag att jag inte kan få eller få vara!
Jag har lärt mig nu de senaste halvåret att jag är en bra männsiska för den jag är och att jag har människor runt om kring mig här i livet som jag aldrig har haft förut som jag kan lita på in till döden och som älskar mig för den jag är!
Äntligen nu kan jag se min egen framtid och de har jag aldrig kunnat göra förut, och de är för att på nyårsafton fick jag höra att jag har ändrat mig till en mycket bättre människa och mycket mycket mer, en komplimang som jag för en gång skull tog åt mig och de kändes riktigt bra när dom sa detta.
Så min framtid ser ut ungefär så här jobb, lägenhet, hund och jag.. och mina vänner då förstås men inga killar som stör och säger vad man får och inte får göra eller någon alls som ger order om nått.. de ska bara vara jag!
Förut har jag alltid tagit mer hand om mina vänner än om mig själv men som Fiisen/ Kiwi (kodnamn) sa
" Du kanske ska börja tänka då dig själv och vad du vill med ditt liv".
Först då gjorde jag mitt första och största beslut i livet,
Och de valet kommer ni att märka ni som känner mig!

Jag vill tacka mina bästa vänner som alltid finns där.. Fiisen/Kiwi, Maria.
Ni är underbara jag älskar er!

/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0