Happy New Year

image32
Nyårs afton.. väldigt trevlig kväll..Först satt jag hemma och slöade med Linus.. sen körde jag hem Linus hem till honom och jag började göra iordning mig.. Började med att duscha fixa håret sminka mig osv..
Jag hade på mig en svart siden klänning jätte fin.. Ni ska få se bilder sen..
Sen åkte jag hem till Sandra Inte den sandra som alla tror Utan en annan Sandra.. Jag och linus;Fiisen (Nu även kallad Kiwin),Sandra,Johan,Maria,Crille och några fler.
Så dom åt jag va inte hungrig sen spelade vi musik och dansade som fan.. partade och hade enbart gör kul hehe..Jag och Crille satt och hade en väldigt intresant pratstund om killar faktiskt.. 
Och de va synd att jag bara minns halva samtalet för jag började faktiskt förstå lite hur killar tänker.. men jag vet inte jag kanske fattade fel. Ya ya den diskutionen kan vi ha en annan dag. 
Iaf här e några kort som Maria tog på mig på nyår.. Lite dirty  kanske men men de får ni leva med..

image31 image34


Iaf där har ni några bilder hehe =) Komentera gärna!!!
Sjukt fulla va vi och Tack till alla mina älskade vänner som jag fick fira min Nyår med!!

Puss Kram På Er /Karin (Doris,Hallon)


Kommentarer
Postat av: Joel

Snygga kort. Vi får fota ngn dag helt enkelt. :D

2008-01-03 @ 16:40:24
URL: http://jcw.blogg.se
Postat av: SAndra M your Biatch!

du och jag, tända ljus, vin, en filmkamera och min super dildoX x 10000. är du på?;)love ya!

2008-01-22 @ 18:27:13
Postat av: Åsa

woowwahh...sexig tjej:)

2009-07-10 @ 17:29:37
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0