Att vara eller inte vara?

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva just nu men jag vill bara skriva av mig lite!

Att vara eller inte vara de e den stora frågan!
Ja de är de om man tänker efter för om man inte är så är man ju inte och är man så är man =)
Men sen beror de givetvis vad man är och inte är!

Enkel beskrivning: Jag är en enkel tjej som bor i vinninga som är i sina 19 år, och först i år har mitt liv blivit bättre. Jag vet att detta året nyss har börjat men de har ändå varit bäst hittils.
Mitt hemma liv består av min Mamma, Pappa och jag vi bor som sagt i vinninga i ett svartvitt hus.
Mamma kör Merca Jag kör Merca Pappa kör Jeep.
Innan vi bara blev 3 igen så hade vi en hund också Texen (Vandrande promenad limpan) Ruff *Underbar*
Mitt liv i vinninga är inte så stort jag är en liten person i en stor värld, men när jag kommer in till mitt andra liv bland mina vänner så blir jag precis lika stor som alla andra och är lika välkomen som alla andra och alla pratar med mig istället för runt om mig, så va de inte förut snarare tvärtom.
Detta hade inte hänt om jag inte var ovän med en tjej förra sommaren.
Hade jag inte varit ovän med henne och vi inte kom på att i det stora hela så var allt bara löjligt och blivit vänner igen så hade vi aldrig blivit Bästa vänner som vi är idag och jag hade aldrig varit den personen jag är idag.
För när hon och jag blev ovänner försvann allt, och när vi blev vänner igen så fick jag inte bara tillbaka allt utan jag fick också nya vänner/Ett nytt liv.
Så där har ni ett typ exempel på att vara eller inte vara + att bli!

Jag älskar min vänner och min familj jätte mycket och tack till mina vänner för att ni lyssnar!

Over and out /Karin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0