ARG!!!

Nu är jag förbannad.
Jag och min pappa har suttit och kollat på en film med Jennifer Lopez när hon ska gifta sig och bla bla bla..
De e gör romantiskt och killen som hon ska gifta sig med säger i typ med:

- Jag vet inte nått speciellt om dig som varför du blev bröllops fixare eller vad din mamma eller din pappa heter men jag vet alla drag i ditt ansikte och jag älskar att se guldet i dina ögon och bla bla bla...

Tänk om någon kunde säga så till mig.. eller efter att ha vart hemma hos mig och sen går han och kommer på när jag har stängt dörren att han vill säga nått så romantiskt de skulle ju vara helt underbart.

Och nu till den delen som gör mig förbannad..
VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN HÄNDER DE INTE I VERKLIGHETEN!!!???!!!!!


Killar är ju så jävla fega... HALLÅ de hör lixom till att killarna ska säga nått sån inte tjejerna!!!!

ÅÅÅ jag e så sur nu!!! Töntar!!! Grrr

Over and out //Karin


Kommentarer
Postat av: Joel

Det är bara en film gumman. Take it easy. :P

2008-01-21 @ 12:31:02
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0