1 Månad!

De har redan gått en månad och jag mår fortfarande lika bra.
Att få somna med dig och få vakna med dig och du är vid min sida.
Att få se dig varje dag som går.
Dina underbara Bruna ögon som möter min blå.
Ditt hjärta som slår i takt med mitt.
Dina andetag mot mina.

Äntligen nu har jag förstått meningen med att leva.
Jag har aldrig vart lyckligare och har aldrig försått vad kärlek är förän nu.
Du är Min och Jag är Din.
De betyder allt.


Idag har jag och Christian vart i hop i en månad och de är helt otroligt.
Tiden har gått så fort.
Just nu så jobbar han och jag är hemma och har städat och kollat på Arn
Men tiden går inte tillräckligt fort ändå.
Jag saknar honom ändå.
En månad kanske inte är så lång tid men de har vart den underbaraste månaden i mitt liv.
Äntligen har jag lämnat mitt gamla liv bakom mig och på börjat mitt nya.
De e knapp att jag kan fatta att de är sant.
Jag har äntligen träffat min dröm prins.
Min Christian, bara min!



Mitt Hjärta är äntligen Helt på grund av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0