Körkort =)

Hej ja de e sant.. haha jag har äntligen fått körkort =)

Min dag började med att jag åkte in till sjukhuset skulle kolla några fläckar på rygg och mage.. men de va inget farligt i dom *Pust*.
Sen gick jag upp och fikade med Fiisen och hon sa att de kommer gå bra och allt de där som kompisar ska säga haha... sen gick jag till vägverket och satte mig där. Då släppte nervositeten totalt och jag satte mig i bilen och körde lixom, as gött...
När han jag körde med sa att jag fick mitt körkort höll jag på att tappa andan.. Lurade Fiisen när jag kom tillbaka (Med en ledsen min) men de höll inte länge haha.. jag sken upp som en sol =)
Sen ringde jag mamma och vi åkte hem och jag hämtade bilen och sen va de åka av haha =)
Så nu kom jag hem alldeles nyss helt underbart.. man bli så fri =)

Jupp nu vet ni de också ja... yäyä nu är inte gatorna säkra längre /Karin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0