Helt Underbart!

Ja helt underbart helt enkelt.. Just nu så är livet helt på min sida..
Jag har varit med Fiisen idag (Kod Namn :P) och vi har haft as kul... vi fikade först på Gabriel (Cafe)
sen åkte jag hem och grejjade lite sen ringde Fiisen och undrade om jag skulle med och träna.. ja för fan sa jag och så blev de... bara de att vi va ju så flummiga på träningen idag så alla bara stirrade på oss haha..

Vi åkte där ifrån hem till Fiisen och åt as god mat som Min lilla Fiis alltid gör.. =)
Sen gick vi ut en sväng och snacka skit precis som vanligt.. och Fiisen hade haft en as rolig dröm om mig och henne och en till så jag skrattade nästan på mig =)

Nu är jag hemma och sitter och kollar på Tv med min pappa på våran as coola Tv....

Yeye thant my live and im happy whit it..

Puss o Kram och fred på jorden =) /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0