Hata Lucia!

Jaha så va de den här jävla dan igen da..
Att de förflutna alltid jagar en tills de kommer ikapp... jag trodde jag skulle slippa den här dan (fråga mig inte hur) typ sova bort den eller hitta på nått hela dan så man slipper tänka men nej nej..

Alla som inte fattar.. de finns en idiot där ute i värden som jag med nöje skulle sätta ett skott i pannfläsket på.. jag skulle lätt sitta 10 är för de om inte mer.

yeye känner jag för att skriva mer ikväll så gör jag la de men de e inte säker.

Have a fun fucking day.. /Karin


image30

Kommentarer
Postat av: Joel

Så lite så vännen. :D
Var ju på bloggfixarhumör igår så. ;P

2007-12-14 @ 12:26:55
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0