Every day the same thing!

Varje människa jag känner vaknar på morgonen, kollar sig i spegeln och tänker.
När dom har tänkt klart sätter dom på sig den där glada masken som bara ler hela jävla tiden.

När jag vaknar på morgonen tänker jag så här:
Jaha då va den en ny dag idag med.. en ny dag med samma jäval prosidurer som vanligt.

Alla, verkligen alla tar på den där glada masken så att ens kompisar ska tro att man e glad och att de inte finns ett enda problem i världen kvar..
Relationerna är bra, maten du äter hos svärmor smakar Gudomligt, Träffar kompisen på stan som har köpt nya kläder, Du tänker fy fan va fult men ler ändå.

Lägg masken du sätter på varje morgon i en låda under sängen och visa vem du är egentligen...
Okey folk kanske inte kan acceptera de men fine låt dom inte göra de då.. visa dom vad dom går miste om.. Bryr er om dom ni håller kär, bry er om era vänner...Och släng masken åt helvete rent ut sagt.

De har jag gjort..

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0