Blä

ja jag gör fan så här...
De va meningen att jag och mina kompisar skulle till kungshamn och fira nyår men nu blir de inte så, så nu tänker jag åka själv... Jag vill inte va i den här förbannade stan... då åker jag ta mig fan till kunshamn själv och sitter där..

Jag lovade mig själv att bli en bättre männsika och inte lita på folk hur som hälst.. men dum blondin som man är så gör jag ju de ändå.. Och nu sitter man här ledsen och besviken igen.. orka eller öh nej...

Nu ska jag åka in till stan och gå på ett Sex party hos en kompis.. sen efter de antar jag att alla ska dricka men de ska inte jag... för jag kör hälre bil.

Så nu vet ni de också.. Fuck of and die.. eller nått.. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0